FETHİYE LİONS KULÜBÜ DERNEĞİ



FETHİYE LIONS CLUB



Hizmet Ediyoruz - We Serve

Hizmet Ediyoruz - We Serve

27 Nisan 2013 Cumartesi

27.04.2013,118-R Yönetim Çevresi Konvansiyonu




Uluslararası Lions Kulüpleri Birliği 118-R Yönetim Çevresi Konvansiyonu 27 Nisan 2013 tarihinde İzmir Crown Plaza'da yapılmıştır.118-R Yönetim Çevresi 2013-2014 Çalışma Dönemi Seçilmiş Genel Yönetmeni Sn. Ln. Ziya Nazlı'ya , Genel Yönetmen 1. Yardımcısı Sn. Ln. Alper Altan Tarhan'a, Genel Yönetmen 2. Yardımcısı Sn. Ln. Mevlüt Güven'e başarılar diler Yönetim Çevremiz ve tüm Lions camiasına hayırlı olmasını yürekten dileriz. 

Kulübümüz delegeleri Başkanımız Sn. Ln. Esin Artun, Sekreterimiz Sn. Ln. Gül Çabuk, Saymanımız Sn. Ln. Neriman Seke ve gelecek dönem sekreterimiz Sn. Ln. Emine Özlem Berk'e 118-R Yönetim Çevresi Konvansiyonuna katılımları için yürekten teşekkürlerimizi sunarız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder