FETHİYE LİONS KULÜBÜ DERNEĞİ



FETHİYE LIONS CLUB



Hizmet Ediyoruz - We Serve

Hizmet Ediyoruz - We Serve

9 Ağustos 2014 Cumartesi

118-R Yönetim Çevresi 13. Bölge 1. Danışma Toplantısı

Lions 118-R Yönetim Çevresi 13. Bölge 1. Danışma Toplantısı, Bölge Başkanımız Sayın Lion Serdar Bakirli'nın Başkanlığında 9 Ağustos tarihinde Marmaris’te yapıldı.
Kulübümüzün de katıldığı toplantıya, Muğla Lions Kulübü, Marmaris Lions Kulübü, Marmaris Yalı Lions Kulübü başkan ve üyeleri katılmıştır.
Kulübümüzü temsilen toplantıya Başkanımız Sn. Ln. Nazife Değirmenci Babür ile birlikte Yönetim Çevremiz Uluslararası İlişkiler ve Yarışmalar Koordinatörü üyemiz Sn. Ln. Zeynep Kocasinan, yine Yönetim Çevremiz Proje Üretim ve Proje Bankası Komite görevlisi üyemiz Sn. Ln. Esin Artun ve Kulübümüz 1. Başkan Yardımcısı Sn. Ln. Zafer Aygün katılmışlardır.
Güzel ve verimli toplantı için Sayın Bölge Başkanımıza, ev sahibi Marmaris Yalı Lions kulübümüze ve katılan üyelerimize çok teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder